min hjärna är snurrig, jorden snurrar..

jag tror helt seriöst jag blir galen! om jag inte redan är det..
här ligger jag i min säng och funderar tills det börjar lukta bränt om hjärnan.
vad händer efter döden? återföds man? blir man en stjärna? hamnar man i himlen/helvetet?
dör man bara? och hur kan stjärnfall slå in? man kanske blir en stjärna när man dör?
varje stjärna är en planet, och varje gång en stjärna faller kanske några andra människors planet går under,
tänk om andra ser jorden som en fallande stjärna när den går under, kan det vara så?
hur kom vi till? vad finns utanför jorden? hur stort är universum? finns det andra varelser på andra planter?
är allt förutbestämt, när vi dör och våran framtid? hur kan spågummor spå in i framtiden?
tänk om dom som tar självmord kanske gör det för att de ser nått i framtiden som dom inte vi ser?
vi kanske har levt ett andra liv, och hur var det? hur kan man drömma? hur kan man tänka?
hur fan fungerar en data? finns gud? när går jorden under? hur fan kan man tänka så mycket med en hjärna?
vi är liksom en männsika, skinn, ben, hud, tänder.. en tunga, vafan är vi för nått?
vem uppfan oss? man måste tro på nått för att få några svar, men vad ska man tro på, gud, eva och adam, big bang? hur kom jorden till? ploppade den bara upp ur tomma intet?
alltså FAN! jag är redan galen, det här får mig att bli helt knäpp..
och jag får ju inga svar heller & sova kan jag inte göra för det här kretsar i min hjärna.
jag vill inte tänka så mycket jämt, för ju mer jag tänker desto mer förvirrad blir jag!
men ska nog ändå försöka få mig ett par timmar sömn inatt, så vi hörs plutts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0