man kan inte mista något man aldrig haft

hejsanhoppsan lillebror!
har precis duschat och höll på att svimma när jag klev ut ur duschen?!
men känner mig lite bättre nu iallafall,
febern är borta! men resten håller i sig och det är ju lite synd.
äh, man får vara positivt ändå :D
ska försöka ta mig till stan imorgon om jag känner mig bättre,
eller på onsdag efter jag klippt mig, eller på torsdag på dagen!
är så mycket jag ska hinna med och här sitter jag och tycker synd om mig själv..
haha, får väl försöka ta och fixa en kuckelimuckmedicin så kanske jag blir frisk,
har kollat på karlsson på taket också.. som ni kanske märker :D
men nu ska jag dra på mig mina sköna sockor och krypa ner under täcket,
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0