kärleken är som en studsande boll; så svår att fånga

mmmmm..
jag har varit sjuk den största delen av det här lovet, så jävla typiskt mig.
så i onsdags tände jag ljus i hela rummet, åt pepparkakor och drack julmust framför tre filmer!
i torsdags var jag med my ladie, och sen senare åkte jag till stan och dansade asset av mig med dom bästa!
& jag lovar er, jag har sån jävla träningsvärk i vaderna nu så det är inte sant.
sov hos 1.53:an (som hon nu mer kallas) och det blev inte mycket sömn,
kom hem runt tre och jag somnade halvsex, sen vaknade vi tio.. illa!
men idag har jag inte gjort så mycket,
myst galet framför idol med mannen!
så när jag skulle tralla hem från henne stoppar två småflickor mig som är ute och går med en hund,
dom börjar; hej!
jag; eh.. hej
de; vart bor du?
jag; där borta bara
de; okej, är det inte läskigt att gå ensam?
jag; nejdå, det är ju massa hus här, tycker inte ni det är läskigt då?
de; joooo jätte läskigt, men vi bor därborta. och ska bara gå till den där lyktstolpen
jag; vilken tur då!
de; har du inte mött nån fullgubbe?
jag; näe, nej det tror jag inte, borde jag det?
de; nja, de brukar inte vara här riktigt, men dom brukar vara lite längre bort
jag; haha men där har jag inte gått, så jag har nog inte mött nån
de; okej vad tur för dig, vi vill vara lika stor som dig
jag; haha, ni kommer också bli det en dag, det går fort
de; okej, har du nån kille?
jag; nja.. näe..
de; nähä.. är du kär i nån?
jag; nja.. jag vet inte
de; det är vi!! det är jätte roligt
jag; haha vad gulligt :)
de; ja, vi tycker du ska skaffa en kille
jag; haha ja jag får göra det
de; okej bra, passa dig för fullgubbarna!
jag; det ska jag göra, haha! ta det lugnt nu och ha det så bra
de; jaaaa du med!!
jag kommer ihåg när man var sådär liten,
när man frågade alla vad som helst på gatan,
tiden går så otroligt fort.
jag kommer ihåg när jag sprang runt och sminkade mig,
och lekte tonåring, jag var kanske tio år.
då sa mamma till mig: du behöver inte leka tonåring, du blir det ändå en dag :)
det kände så jäkla långt bort då, jag kom ihåg hur mycket jag längtade.
man skulle kunna gjort allt för att ha spolat fram tiden,
medans man nu bara vill spola tillbaka den.. jag hade inte behövt längtat
men nu ska jag värma mig under täcket och slumra,
för imorgon blir det tidig morgon,
ska till stan och handlar kläder till kvällen,
fixa dricka, sen förfest med damerna
och sen PARTY!
det är så vi säger det; godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0