do you know how much it hurts to be missing you?

hallihallå!
jag är helt slut, helt tom.
vissa saker fattar jag inte, medans man förstår andra så himla klart.
jag börjar fundera på om det är så att man inte förstår, det man inte vill förstå?
jag hatar det iallafall.
jag vet inte vad jag ska ta mig till, det var du, du var den ända för mig.
så som jag har letat, och sökt, överallt.
och helt plötsligt bara var du där.
i början kände jag mig inte alls säker på dig, ville på något konstigt sätt inte ha dig..
men nu i efterhand tänker jag tillbaka på det fina vi hade, och ångrar mig inte en sekund.
du var allt i mina ögon, minns du när jag alltid sa hur perfekt du var?
alla killar jag har haft, hit och dit,
alla killar jag bara lekt med, alla killar jag bara dumpat över sms.
det var aldrig kärlek jag kände, det var du som fick mig att känna det,
och det var du som fick mig att uppleva lycka.
att vakna upp på morgonen och känna "jag älskar mitt liv" är något av det bästa som finns,
och det var du som fick mig att känna så.
kommer du ihåg den dagen du inte ville ha med mig att göra mer?
jag tog det med ett skratt, skämtade bort det,
och liksom gjorde ingen big deal av det, minns du?
för det gör jag.
jag kommer ihåg den kvällen som om det vore igår,
när jag kom hem efter skolan kröp jag ner under täcket och lät allt komma ut.
tårarna rann, och jag bara slängde ur mig allting.
just då, kände jag att jag inte orkade, ville eller tänkte kämpa för att leva.
men nu ligger jag och skriver det här, mer än ett halvår senare,
lika glad och sprallig som innan.
men med tårar i ögonen, jag har klarat mig igenom tiden,
men mitt hjärta går sönder varje gång jag hör ditt namn ändå,
varje gång jag kollar på våra bilder,
eller tänker igenom våra minnen. fan, fan, fan.
det var du och ingen annan, bara du.
och nu bara finns du inte här hos mig mer, helvetes jävla skit.
jag saknar dig så sjukt, när jag tänker på dig blir jag helt stum i kroppen,
hjärnan slutar arbeta och hjärtat slår dubbla slag.
du drog, du stack. du flydde.
och vet du vad det värsta är? det kommer jag alltid hata dig för.




Kommentarer
Postat av: HannaH

sv: ahah tack så mycket(A)

du komemr nog igång bra snart, lycka till!!

2009-10-18 @ 01:33:39
URL: http://hannahli.blogg.se/
Postat av: robbin

byemom.blogg.se - nystartad blogg som handlar om de sociala myndigheterna och våra tankar kring detta. Detta är ett ämne som ligger oss nära hjärtat eftersom robbins lillebror blivit lidande. Vi försöker få fram vår åsikt och hoppas på mycket respons, både positiv & negativ. Har du också haft problem med de sociala myndigheterna? Kom in och läs! :)

2009-10-18 @ 02:05:52
URL: http://byemom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0