det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra

imorse vaknade jag och kom på att man skulle ställa tillbaka klockan en timme,
så jag kunde lugnt krypa ner i sängen och sova en timme till.. så skönt.
sen blev det en tripp till stan, hoppade dansen, har sjukt ont i halsen,
så gick på stan med mina homies en sväng och sen mötte jag upp min kära vän och åt en god måltid!
sen hem, duschade och lite sådär. har också fått klart för mig att jag får hem mina adidasbrallor och tröja snart! YES.
efter det blev det till att åka hem till en av mina homiesar och käka kladdkakesmet och popcorn..
otroligt mysigt!
hoppas på partaj nu runt halloween va? ja det gör vi!
funderar på om jag ska klicka mig in på h&m och gina och kolla ifall det finns några fina plagg,
för måste shoppa i veckan. det är ju lov, så man har ju all tid i världen. i love it.
sen ska jag nog skutta ner i sängen & borsta gaddarna!
kanske slänga i mig ett par godisar innan.. eller en mandarin, måste bli lite nyttig. men whatever!
du hade tid - lars winnerbäck, han stavas kärlek!

sweetdreams are made of this - SÖMN, så godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0